למה השם הטוב של מחפשי העבודה חשוב לי כל כך ולמה כדאי גם לכם לצאת להסברה

שבוע של הצפות- גם ברמה המילולית- הצפות של רחובות רבים בארץ,
וגם הצפה אישית שלי ברמה המקצועית, ממנו נבע פוסט עם כאב גדול – כאבם של עובדים שנאלצו לעזוב מקום עבודה בגלל ניהול לא איכותי/ מעצים,
בהמשך לינק לפוסט עצמו, ואני אסביר מה גרם לכתיבתו:
ראיתי שרץ בלינקדאין פוסט שאומר שהיום עובדים יעזבו מקום עבודה למי שישלם להם עוד שקל אחד בודד יותר ממה שקיבלו- כי גם ככה הם עובדים מהבית ואין חיבור לארגון, תחושת שייכות וכיוב'”- מי שכתב את הפוסט הינו/ה אישיות מובילת דיעה בתחום ה- HR ולכן הדבר צרם לי מאוד.
זה הסעיר אותי מאוד, כי אני עובדת יום יום עם אנשים שנקרעים מכך שהם באמת אוהבים את העבודה שלהם- אבל לא טוב להם כי לפעמים הניהול של המנהל שלהם אינו מכיל/ מעצים/ מפרגן/ מקדם וכיוב’
גם אני באופן אישי הייתי שם- הצטיינתי בעבודתי עד שהתחלף לי מנהל- מלהיות בפסגת היצירה וההשפעה- כל עולמי הצטמצם ללהוציא דוחות שאני אפילו לא יודעת מה תכליתם.
אז לראות פוסט כזה כאב לי מאוד, בייחוד בגלל שאני מרגישה כל כך את הכאבים של הלקוחות שלי- ויש כרגע מקרה לא פשוט בכלל- שאני באמת מקווה שנגיע להחלטה נכונה בקרוב.
הפוסט גרף מעל 630 לייקים בלינקדאין, מאות תגובות גלויות ובהודעות פרטיות – כמעט בכל כמה דקות עד עכשיו אני מקבלת הודעה פרטית או תגובה כלשהי לפוסט- זה מטורף כמה אנשים עברו דברים קשים בעבודה.
בחיים לא מעניין אותי כמות לייקים וכיוב’- מעולם לא שיתפתי כמה צפיות היו או מעורבות- כי אני לא כאן בשביל מראית עין- הכי חשוב שיהיה כאן שינוי.
בנוסף חשוב שנבין גם שכולנו עושים טעויות- להיות מנהל זה דבר מורכב ביותר, דורש הערכה עצמית גבוהה, כלים פנימיים להתנהלות מתוך שקט ושלווה, להבנת האוטומט להגיד או לעשות משהו באופן כזה או אחר ושחייבים רצון להשתפר כל הזמן.
ההצעה שלי לכל מנהל שיש בו אי שקט- לעשות כמיטב יכולתו ואפילו ללכת לייעוץ.
גם אם את או אתה אנשים רגישים- להיות מנהל רגיש זהו אינו דבר אינטואיטיבי- לכו לאימון אישי- זה דיסקרטי וזה יעשה לכם רק טוב בכל תחומי החיים, כולל דוגמא אישית לילדים שלכם- שלפעמים נעזרים באיש מקצוע כדי להתפתח אישית.
אז נקווה שמהפיכה בדרך וחשוב שכל אחד מאיתנו יהפוך לחלק מההסברה הזו- שאדם לא עוזב עבודה בעבור שכר גבוה יותר- הוא עוזב כי לא היה לו טוב.

ככל שתהיה מודעות גבוהה יותר – שינוי יגיע!

מיטל דגן

מיטל דגן

מומחית בפיתוח קריירה, לינקדאין והכנה לראיונות עבודה

אהבתם? שתפו

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

אולי יעזור לך בחיפוש העבודה שלך

צור קשר
אם זה דחוף, ניתן לשלוח הודעת וואטסאפ לחצו כאן 052-2621069

מתנה
close slider

לוח תכנון לחיפוש עבודה אסטרטגי

הלוח ניתן להורדה קלה למחשב והוא מגיע עם הדרכה כיצד מומלץ לנהל את הזמן נכון

להשיג את היעדים בטווח הקצר והארוך, מבלי לפספס דבר או להיבהל

דילוג לתוכן