מה חשוב לכתוב במכתב התפטרות? / מיטל דגן ל- N12

חשבתי לרכז כמה כלים וטיפים חשובים שאני אומרת כמעט כל יום לאנשים שמדברים איתי לגבי העבודה עם מלווה/ מנטורית לקריירה:

  1. בעבודה עם איש מקצוע ישר ומקצועי – היו בטוחים שההצלחה שלכם הינה ההצלחה שלו/ שלה- לכן בבקשה- התמסרו לאדם שבחרתם שילווה אתכם. תנו ליועץ/ת הקריירה להגיד מה הענף, התפקיד והשכר שאתם יכולים לקבל – אתם תתפלאו כמה שאיש/ אשת מקצוע איכותית פוגעת בול בנתונים האלה – ועד כמה זה יחזק אתכם.

*כמובן שאם משהו לא נראה לכם בדרך הציפו זאת (בחיים לא לשמור בבטן) אבל הנקודה היא תנו לו/ לה להוביל.

  1. יועץ/ת קריירה מנוסה יודע/ת שרוב האנשים מגיעים בתקופה קשה בחיים, לפעמים אפילו הקשה ביותר- הוציאו הכל- תנו לו/לה להכיל אתכם, לתמוך בכם ולחזק. בחרנו בתפקיד הזה כדי לתמוך ולשפר איכות חיים של אנשים- אנחנו הכי נותנים כשמשתפים אותנו, אז בואו איך שאתם.
  2. נשלחו אליכם שאלונים למילוי טרם הגעתכם לפגישה הראשונה- מלאו אותם ברצינות, תנו לו/ לה את התמונה המלאה- יועץ/ת הקריירה בצד שלכם.
  3. אל תסתירו מידע מביך- יועץ/ת הקריירה חייבים לדעת אם פיטרו אתכם כדי לבנות אסטרטגיה ולהסביר זאת בראיונות, גם להכין את כל המסרים הכתובים באופן שיקל עליכם בעת שיקראו את קורות החיים/ פרופיל הלינקדאין.
  4. בעת הפגישות רשמו הכל במחברת- אתם תקבלו תובנות על עצמכם ועל מצב השוק שתהיו חייבים להעמיק בהם כדי להתפתח ולעשות קפיצה בקריירה, אל תניחו שתזכרו כל פרט חשוב – כי הוא טלטל אתכם- רשמו, תרגלו שיעורי בית בבית ואל תוותרו לעצמכם.

*נקודה זו מתייחסת גם לנקודות בחיזוק ההערכה העצמית וכישורי הניהול וגם לכלים בחיפוש העבודה (דרכים למצוא משרות, איך לכתוב מכתב מקדים ועוד)

  1. הקפידו לקבל קו”ח שהוכנו עבורכם במסמך WORD (שניתן לעדכן בעתיד).
  2. הקפידו להבין כמה שאלות הכנה לראיון אתם מקבלים בהכנה לראיון, שזה יהיה כמותי (אצלי למשל בכל הכנה יש 12 שאלות לפחות אצל אדם בעל ניסיון- בהתחייבות).
  3. הבינו האם ההכנה לראיון כוללת גם הכנה לניהול מו”מ.
  4. השתדלו לא לפנות בהודעות מידיות אחרי השעה 18:00 – שלחו מייל בכל עניין, זה הרבה יותר מכבד ומכאן הרצון לתת יותר גבוה יותר.
  5. תנו ליועץ/ת הקריירה לשפוט בעצמו/ה איך אתם מתראיינים ולתת לכם חוות דעת כנה ומחוננת (אל תתנו לו מידע מקדים על מה שנראה לכם שמכשיל אתכם בראיונות).
  6. שתפו לאורך הדרך את יועץ/ת הקריירה בהתקדמות בתהליכים עם ארגונים– ככל שתשתפו יותר תרוויחו מישהו שיזכיר לכם למה עליכם לשים לב, איפה אתם עלולים ליפול ויאפשר לכם להשיג את המשרה בעוצמה (כי רוצים אתכם מאוד).
  7. נקודה אחרונה- הכי חשובה- זכרו שהשתדלות סופה מתנה – בחרתם איש מקצוע שילווה אתכם? כעת ניתן להרפות קצת מהלחץ ולהמשיך לפעול ביחד.
מקווה שעשיתי לכם סדר
שלכם, מיטל  
מיטל דגן

מיטל דגן

מומחית בפיתוח קריירה, לינקדאין והכנה לראיונות עבודה

אהבתם? שתפו

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

אולי יעזור לך בחיפוש העבודה שלך

צור קשר
אם זה דחוף, ניתן לשלוח הודעת וואטסאפ לחצו כאן 052-2621069

מתנה
close slider

לוח תכנון לחיפוש עבודה אסטרטגי

הלוח ניתן להורדה קלה למחשב והוא מגיע עם הדרכה כיצד מומלץ לנהל את הזמן נכון

להשיג את היעדים בטווח הקצר והארוך, מבלי לפספס דבר או להיבהל

דילוג לתוכן